Conferința Regională OFA din Brașov │ ”Leadership antreprenorial și oportunități reale de dezvoltare a afacerilor”

Caravana Conferințelor Regionale OFA │ eveniment VI
Organizația Femeilor Antreprenor are bucuria de a vă invita la o nouă Conferință Regională pe tema ”Leadership antreprenorial și oportunități reale de dezvoltare a afacerilor”.
Ne dăm întâlnire pe 21 noiembrie la Brașov, într-un cadru interactiv ce își propune să exploreze modalitățile prin care reprezentanții mediului de afaceri românesc se pot adapta și își pot dezvolta afacerile în acest context dinamic, într-o lume în care tehnologia evoluează rapid și mediul fiscal devine din ce în ce mai complex.
🗓️ Când? Joi, 21 noiembrie
📍 Unde? Hotel Belfort, Strada Constantin Dobrogeanu – Gherea 4c, Brașov
⏰ Ora? Începând cu 17:00
Agenda preliminară a evenimentului:
17:00 – 17:30 Înregistrare participanți & Coffee Break
17:30 – 19:45 Intervenții ale speakerilor invitați
  • Mirabela Miron, Președintă OFA
  • Amalia Georgescu, Prim-vicepreședintă OFA
  • Ana-Maria Icătoiu, Prim-vicepreședintă OFA
  • Anda Lupșan, Președintă OFA Brașov
  • Loredana Mihăilă, Vicepreședintă OFA, coordonatoare domeniu fiscal
  • Cristina Mircea, Antreprenoare și secretar general OFA
  • Daniela Drăgulin, Expert Jurist, Departamentul de Dezvoltare Urbană din cadrul ADR Centru, birou Brașov.
19:45 – 20:30 Pauză de prânz și oportunități de networking
Întreg evenimentul va fi moderat de către Amalia Georgescu, prim-vicepreședintă OFA.

Teme cheie ale conferinței:

  • Oportunități de finanțare pentru afaceri în perioada 2025-2027: Descoperă programele și fondurile disponibile pentru dezvoltarea afacerilor, precum și direcțiile strategice pentru accesarea acestora.
  • Dezvoltarea afacerilor prin economie socială: Cum afacerile sociale pot aduce un impact semnificativ în comunitate și pot deveni surse sustenabile de creștere economică.
  • Oportunități de dezvoltare prin aderarea la patronat și reprezentarea OFA în relația cu guvernul: Află cum apartenența la OFA poate deschide noi perspective de colaborare și sprijin instituțional, asigurând vocea afacerilor conduse de femei în relația cu autoritățile guvernamentale.
  • Provocările și noutățile privind modificările codului fiscal și impactul acestora asupra mediului de afaceri românesc.
  • „30 pentru 2030 – Priorități pentru IMM-urile din România” – Care sunt mizele-cheie pentru antreprenorii români în următorii ani?

Intrarea este gratuită.

Rezervarea unui loc se face prin completarea formularului de înregistrare:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *