Gala #wearehalf premiază femeile, bărbații și organizațiile care susțin împuternicirea economică a femeilor

În parteneriat cu Kaufland România și Organizația Femeilor Antreprenor – OFA UGIR, Gala #wearehalf premiază vineri, 22 noiembrie femeile, bărbații și organizațiile care susțin campania pentru egalitatea de gen și egalitatea de șanse, a cărei misiune este ca toate femeile din țara noastră să devină independente din punct de vedere economic.

Mișcarea socială #WeAreHalf, lansată în 2023 și susținută de Asociația pentru Solidaritate și Egalitate, Kaufland România și echipa TUDOR Communications, și-a extins, în al doilea an de activitate, acoperirea la nivel național.

„Caravana egalității” a ajuns, în 2024, în cadrul a zeci de evenimente de business, a poposit și în județele Prahova, Galați, Sibiu și Brașov, și s-au organizat ateliere de dezvoltare personală și profesională pentru sute de femei.

Comunitatea #WeAreHalf reunește azi peste 3000 de femei care promovează egalitatea de gen, combaterea discriminării și violenței de gen și care susțin implicarea lor mai mare în mediul economic, antreprenorial, administrativ și politic.

“A venit momentul firesc în care să îi premiem pe cei care deschid drumuri mai bune pentru femei, indiferent că sunt bărbați, femei sau companii, organizații, instituții. Doar împreună putem scoate țara de pe penultimul loc la egalitate de gen din Europa, ajuta cele aproape 48 % dintre femei să (re)devină active în câmpul muncii și crește efectiv PIB-ul țării prin aceste inițiative.

Sunt nevoită adesea încă să explic că nu este o campanie împotriva bărbaților, ci o mișcare socială pentru egalitate de șanse, începând de la educația preșcolară și până la modul de integrare în câmpul muncii, de la activarea în domenii tehnice până la prezența mai mare a femeilor în consilii de administrație”, a declarat Mihaela Raluca Tudor, fondatoarea Asociației Solidaritate și Egalitate și CEO al TUDOR Communications.

“Patronatul Organizația Femeilor Antreprenor din UGIR – OFA UGIR susține de aproape cinci ani antreprenoriatul feminin, dar și implicarea mai mare a femeilor în toate domeniile de activitate și promovarea acestora în funcții de conducere.

Este deja demonstrată, prin cifre, valoarea adăugată pe care femeile o aduc nu doar în economie, ci și în societate,  și mă bucur că multe dintre membrele patronatului nostru au devenit ambasadoare în cadrul acestei mișcări sociale, contribuind astfel la împuternicirea femeilor din România”, a spus Mirabela Miron, Președinta OFA UGIR.

Campania #WeAreHalf, premiată anul trecut cu Silver Award for Excellence la PR Awards și nominalizată la multe alte premii, a reușit să stabilească în 2024 noi recorduri de audiență cu:

  • peste 30 de expoziții, milioane de persoane care au vizitat #HALLofFEMMES ce prezintă portrete și povești de viață ale unor femei remarcabile din diferite domenii
  • zeci de mii de participanți la evenimentele organizate prin „Caravana egalității”
  • peste 170 de apariții media, în cadrul campaniei de informare publică
  • peste 450.000 au interacționat cu mesajele campaniei în rețelele sociale.

Astfel, mesajul Asociației pentru Solidaritate și Egalitate a ajuns la sute de mii de femei din România. Este un demers stringent necesar, în condițiile în care inegalitatea de gen rămâne o problemă critică în țara noastră, potrivit studiilor: decalajul salarial dintre femei și bărbați este în continuare foarte mare (21,6%), femeile reprezintă puțin peste o treime (36,5%) din numărul acționarilor și asociaților din companii, iar în urma ultimelor alegeri locale doar 6,5% dintre primari sunt femei.

Partenerii evenimentului sunt:  Kaufland România, Tudor Communications, Exim Banca Românească, Sennheiser,  General Meel Electric, Puratos, Bakery School, Bilbor, Jidvei.

Parteneri de comunitate care s-au alăturat evenimentului : OFA Ugir, Emblematic România, Camera de Comerț și Industrie București, IWA, Dynamic Business Connections, Eu sunt Ana.

Parteneri media ce susțin evenimentul: Canal 33, Ziarul News, Business Voice, Tele7abc, Club Antreprenor

BILETELE MAI POT FI ACHIZIȚIONATE DE AICI

Campania #WeAreHalf a generat, încă de la lansarea sa din martie 2023, un impact important în societatea românească. Obiectivul principal al campaniei lansate de Asociația Solidaritate și Egalitate, în parteneriat cu TUDOR Communications, este de a promova la nivel național egalitatea de gen, combaterea discriminării și violenței împotriva femeilor și susținerea implicării acestora în mediul economic, antreprenorial și politic.

În noiembrie, Asociaţia Solidaritate şi Egalitate a lansat inițiativa „Nominalizează o Femeie Extraordinară“, prin care femeile sunt încurajate să vorbească public despre realizările lor şi să devină parte dintr-o expoziţie uriaşă intitulată #WeAreHalf.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *