Dinamica strategiei de business │ Webinar OFA UGIR & ASEBUSS

Avem onoarea de a vă invita la un nou webinar excepțional marca OFA UGIR – Organizația Femeilor Antreprenor din UGIR, realizat în parteneriat cu ASEBUSS Business School, ce se va intitula ”Dinamica strategiei de business”.

Webinarul tematic va avea loc miercuri, 31 ianuarie 2024, începând cu ora 18:00, pe platforma Zoom, iar link-ul de conectare va fi trimis în privat cu câteva zile înainte de ziua evenimentului.

Printre subiectele ce vor fi prezentate în cadrul webinarului se numără:
 
  1. Introducere interactivă despre Misiune – Valori – Viziune – Strategie (Obiectiv, Scop, Diferențiator), pornind de la exemplele și experiența practică a participantelor;
  2. Obiectivele strategice, ce își propune compania pe termen mediu:
  • Obiectiv – unde vedem compania peste 4-5 ani;
  • Scop – clienți, amprenta geografică, integrare verticală;
  • Diferențiator – importanța diferențierii și exemple din industrii diferite;

3. Cum reușim să accelerăm creșterea companiei prin elemente de cultură organizațională?

4. Bune practici de alcătuire a unui buget anual/multi anual.

Alături de noi, în calitate de speakeri, îi avem alături pe:

Cu o experiență de peste 15 ani în domeniul financiar bancar, în cadrul uneia dintre cele mai prestigioase instituții financiare din Europa, Alina Parincu a reușit să acumuleze un capital important de expertiză în acest domeniu, care a facilitat tranziția către antreprenoriat, în zona de consultanță în afaceri și management.
 
Alina este implicată în proiecte de consultanță care au ca focus structurarea afacerii, construirea scenariilor de finanțare și a perspectivelor investiționale, colaborând îndeaproape cu echipele coordonate pentru a genera performanța proiectelor în curs de implementare.
 
Este interesată atât de cercetarea aplicată pe teme noi, precum domeniul complex al neuromanagementulului, precum și în abordarea practică în cadrul propriei companii și a firmelor antreprenoriale în care este implicată în rolul de consultant, în industrii precum real-estate, financiară și IT.
 
Alina estea permanent preocupată de dezvoltarea profesională și consideră că adevarații performeri sunt cei care au curajul să pășească în afara zonei de confort, pentru a identifica noi modalități de a face față provocărilor și pentru a contura scenarii de business inovative, cu focus pe diferențiere.
 
De asemenea, este implicată activ în acțiuni de voluntariat, oferind training, consultanță și suport în procesele și programele de educație financiară. Alina este absolventă Executive MBA ASEBUSS, deține un doctorat în domeniul neuromanagementului și este trainer asociat în cadrul programelor ASEBUSS.
Mihai Coca – Cozma lucrează în calitate de advisor pentru firme românești antrepenoriale (mici, mijlocii și mari) din diferite industrii (IT, servicii, producție, asigurări) care își doresc dublarea cifrei de afaceri în următorii trei ani prin ajustarea dinamică a strategiei, a modelelor operaționale dar și a culturii de companie care să accelereze atingerea obiectivelor.
 
De asemenea, este foarte aproape de echipele executive ale firmelor făcând mentorat, atât cu antreprenori, dar mai ales cu echipele executive ale acestora, în vederea creșterii abilităților de leadership & management pentru execuția cu succes a planurilor tactice și strategice.
 
Are o experiență de +20 de ani în industriile financiare, având roluri de CEO și de Președinte al Consiliului de Administrație (AIG, MetLife, AVIVA) , start-up-uri de succes, turn-arounds și M&As, având realizări complexe și diverse în construirea de companii eficiente și performante.
 
A avut o contribuție semnificativă la reforma structurală a pensiilor private din Romania, dar și în înființarea și dezvoltarea pieței asigurărilor de viață, fiind avizat de ASF încă din 2007.
 
Mihai are o abordare practică în transformarea echilibrată a structurilor organizaționale, a fluxurilor, managementului riscului, a plății pentru performanță, a planurilor de carieră și de dezvoltare pentru echipa de management în vederea atingerii obiectivelor strategice. Absolvent Executive MBA ASEBUSS, mentor și trainer în programele ASEBUSS.

Înscrierea în cadrul webinarului este gratuită și se realizează prin completarea următorului formular de participare:

 
  • Acest webinar este dedicat exclusiv membrilor OFA UGIR.
Dacă nu sunteți deja membru OFA UGIR, vă invităm să completați chiar acum cererea de adeziune și să participați la un prim eveniment alături de comunitatea OFA UGIR.
 
Cerere de adeziune

Vă așteptăm alături de noi!

Link eveniment Facebook

Link eveniment LinkedIn

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *