”Secretele antreprenorului de succes” ediția a VI-a │ OFA UGIR Iași

Suntem bucuroși să anunțăm faptul că Organizația Femeilor Antreprenor din UGIR, filiala Iași este co-organizator în cadrul celei de-a VI-a ediții a evenimentelor ”Secretele antreprenorului de succes”.

Prin seria de evenimente ”Secretele antreprenorului de succes” ne propunem să aducem la lumină oamenii dedicați cauzei antreprenoriatului împreună cu experiențele și povestile lor, astfel încât și alți antreprenori și manageri să beneficieze de pe urma expertizei și abilităților lor dovedite, pentru a-și atinge obiectivele de business cu suportul lor, dar și pentru a servi ca MODELE și a ajuta la educația și evoluția comunităților din care provin.

Al șaselea eveniment din serie și ultimul din 2023 va avea loc la Iași în data de 21 noiembrie, începând cu ora 09:00, la Hotel Unirea, Piața Unirii 5.

Patronatul OFA UGIR va fi reprezentat de către Amalia Georgescu, vicepreședinte OFA UGIR Regiunea Nord – Est și președinte OFA UGIR Iași, ce va participa în calitate de speaker și va prezenta detalii cu privire la comunicarea brandingului personal în era digitală.

Vorbitorii prezenți vor acoperi o paletă largă de teme de interes pentru mediul antreprenorial, cum ar fi: diverse soluții de digitalizare, implementarea AI în afacerile antreprenoriale, beneficiile pe care le aduce digitalizarea, instrumente de monitorizare a evoluției afacerii, marketing digital, finanțarea afacerii, finanțări nerambursabile, fiscalitate, soluții de reducerea costurilor, educație financiară, etc.

Ca de fiecare dată, identidatea antreprenorului de succes invitat va fi secretă. În cadrul evenimentelor anterioareau fost prezenți, în calitate de invitați, la secțiunea “Povestea unui antreprenor de succes” pe Dan Pavel (Benvenuti) la Oradea, Mariel Petric (KangooPack) la Alba Iulia, Ștefan Ecxarcu (Global Archive Management) la București, Dan Pitic (Perpetuum) la Cluj-Napoca și Mihai Tătăran (Avaelgo) la Timișoara.

AGENDA
 
09:00 – 09:30 Înregistrare și welcome coffee 
09:30 – 10:00 Povestea unui antreprenor de succes 
 
La Iași nu vom avea invitat un antreprenor, ci un cuplu de antreprenori, soț-soție, iar acest lucru este o premieră pentru această serie de evenimente. Ea crede că ”odată cu digitalizarea operaţiunilor, un lider va trebui să fie capabil să înţeleagă şi să abordeze nevoile şi preocupările angajaţilor, precum şi impactul pe care AI îl poate avea asupra acestora. Empatia şi înţelegerea umană sunt cheia pentru a construi un mediu de lucru echilibrat şi productiv.”
 
El a intrat în antreprenoriat încă de pe vremea studenției și este preocupat de educația antreprenorială, fiind implicat în multe proiecte de acest fel. De asemenea, îl preocupă protecția mediului și problemele de sustenabilitate, susținând că ”prin intermediul produselor pe care le fabricăm acum, chiar ne aducem contribuția la protecția mediului și lucrăm permanent la a educa publicul cu privire la un consum sustenabil.”
 
Ca și cuplu în afaceri, se completează reciproc foarte bine și împreună se ocupă de mai multe afaceri, principalul domeniu de activitate fiind producția.
 
10:00 – 11:30 Informația în Primul Rând – Digitalizarea IMM-urilor 
  • Reducerea costurilor în lanțul logistic prin digitalizare – Edward Petrescu, CEO și specialist in software for logistics, Bogdan Spulber, product owner
  • Primii pași în transformarea digitală cu o soluție de Document Management System – Flaviu Banu, digitalisation delivery specialist
  • Monitorizarea evoluției afacerii, mai simplă ca niciodată – Melinda Morariu, antreprenor și expert în reporting
  • Unde poate ajuta cu adevărat AI-ul (intelingența artificială) afacerile antreprenoriale? – Alex Aniței, antreprenor în IT
  • Digital marketing pe înțelesul antreprenorilor – Bogdan Suchar, marketing advisor
  • Top 3 beneficii pe care digitalizarea le aduce într-o afacere antreprenorială – Adina Rada, project manager in digital education
11:30 – 12:00 Pauză de cafea
 
12:00 – 13:45 Informația în Primul Rând – Resurse pentru IMM-uri
  • Echilibrul dintre economisire și creditare, mai important ca oricând – Monica Sauciuc, regional manager
  • Oportunitățile de finanțări nerambursabile în 2023-2024 – Cătălin Culincu, consultant în finanțări nerambursabile
  • Cum se poate aplica sistemul de reducere a costurilor ”NO SAVING, NO FEE!” în orice business antreprenorial? – Remus Hîrceagă, expert în reducerea costurilor
  • Cum susține o bancă oportunitățile de business? – Dorin Dedu, director adjunct credite companii
  • 4 probleme de business pe care le rezolvă un consiliu de administrație – Marius Alexe, membru în diverse consilii de administrație
  • Comunicarea brandingului personal în era digitală – Amalia Georgescu, marketing manager
  • Cum îți crești afacerea prin networking – Manuela Voicilă, antreprenor
  • Cum să îți faci mai simplă și mai ușoară viața de antreprenor – Cezar Gumeni, antreprenor

Moderator: Liviu Sav, development manager IMM Club

Participarea la eveniment este GRATUITĂ, dar condiționată de înregistrarea prealabilă prin formularul disponibil aici:

Mai multe detalii despre eveniment regăsiți AICI.

SPONSORI: Axes Software, tbi bank, Goodwill Consulting, BNI, BRIDGE-to-INFORMATION, Cybertech, BLACKSYS, Expense Reduction Analysts, Infocredit

IMM Club urmărește să aducă la suprafață varietatea valoroasă de idei, cunoștințe, experiențe, opinii, perspective și soluții potențiale care există în ecosistemul antreprenorial românesc și să îi încurajeze pe cât mai mulți participanți să își exprime opiniile, să își facă auzite vocile și să contribuie prin implicare și feedback la dezvoltarea antreprenoriatului românesc.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *