Forumul comunităților inteligente

Patronatul OFA UGIR are deosebita plăcere de a fi co-organizator și parte a Forumului Comunităților Inteligente, ce va avea loc în Municipiul Oradea, județul Bihor, în perioada 18 – 20 aprilie.

Evenimentul este organizat de către colega noastră Violeta Vijulie, Expert comunicare în cadrul patronatului, Fondatoarea SENS. Atelier de comunicare și consultanță, Președinte Platforma pentru Educație Competitivă.

Scopul evenimentului este de a face schimb de experiență în privința dezvoltării unei comunități inteligente prin conlucrarea dintre administrația publică, companii, instituții de educație și organizații neguvernamentale și printr-o bună comunicare cu cetățenii.

Vom beneficia de pe urma experienței județului Bihor condus de Ilie Bolojan, președintele Consiliului Județean și a municipiului Oradea, condus de Florin Birta, primarul municipiului.

Evenimentul se adresează tuturor tipurilor de UAT: comună, oraș, municipiu și județ. Sunt așteptați să participe reprezentanți din partea autorităților publice locale și centrale, reprezentanți din partea instituțiilor de învățământ gimnazial, liceal, profesional și tehnic, dual, universitar, companii, ONG-uri, experți independenți.

Participarea la Forum va fi o experiență inedită care include:

  • Conferință dedicată exemplelor de bune practici pentru reprezentanți ai autorităților publice locale și centrale,
  • Vizită la Universitate și la viitorul campus pentru învățământ dual,
  • Atelier de finanțare pentru proiecte locale: fonduri europene, naționale, granturi internaționale,
  • Soluții inteligente oferite de companii,
  • Propuneri de parteneriate din partea ONG-urilor și inițiativelor private,
  • Circuit de vizitare a unor obiective de investiții în orașul Oradea și în județul Bihor,
  • Participare la Zilele Orașului Oradea.

Agenda completă a evenimentului poate fi vizualizată și descărcată de mai jos:

Mai multe detalii despre eveniment regăsiți AICI. 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *