Webinariile OFA UGIR: Leadership-ul în era digitală!

OFA UGIR investește în succesul tău și al afacerii tale!

OFA UGIR a organizat și în această toamnă seria seminariilor tematice și a trainingurilor profesionale dedicate membrilor organizației și, de această dată, și concurentelor ce au participat în cadrul primei ediții a competiției OFA STARTUP ANGELS 2021.

Evenimentele sunt organizate în mediul on-line, împreună cu specialiști cu expertiză în domeniul lor de activitate.

Un nou webinar a fost organizat în 08 decembrie 2021 cu tematica:  ”Leadershipul în era digitală” alături de invitatul nostru special, domnul Tatian Diaconu, CEO Nhood România.

”Nu ar trebui să existe diferențe între leadeshipul feminin și cel masculin”

In cadrul webinarului, domnul Tatian Diaconu a punctat faptul că leadershipul modern diferă de managementul clasic, căci astăzi trebuie să punem accentul pe implicare activă a angajaților în strategia companiei, pe utilizarea optimă a tuturor echipamentelor și resurselor, iar oamenii să fie provocați la dezbateri și la asumarea deciziilor luate împreună.

După părerea sa, nu ar trebui să existe diferențe între leadeshipul feminin și cel masculin, ci doar leadershipul care să dea forță organizației. Contează persoana potrivită, la locul potrivit. De aceea, când vine vorba de viitorii angajați și manageri pe care Tatian îi caută, dorește de la aceștia să fie curioși, serioși, dornici de învățare și să aibă acel ”zvâc”, acea sclipire care să îi scoată din banalitatea unui simplu loc de muncă.

În compania pe care o coordonează, are bucuria să lucreze cu femei, în proporție de 74% din totalul angajaților săi, și a afirmat faptul că acestea dau dovadă de loialitate, putere de muncă și o rezistență sporită la stres. Este recunoscător și își prețuiește angajații prin diverse programe de fidelizare, evenimente de teambuilding și alte beneficii oferite în funcție de performanța la locul de muncă.

”Gândiți la scară mare!”

Când a fost întrebat ce părere are despre afacerile mici sau la început de drum, domnul Tatian a punctat faptul că start-up-urile au un avantaj strategic major, căci își pot permite să testeze conceptul și ideea de afaceri la nivel mic, pe conceptul ”Try fast, fail fast”. Antreprenorilor nu trebuie să le fie frică de eșec sau faliment, căci acestea sunt doar experiențe personale și profesionale din care putem învăța lecții importante pentru viitor. Miza start-up-urilor este totuși scalabilitate. A porni mic, dar a gândi mare.

Când a fost rugat să ofere câteva sugestii sau sfaturi antreprenorilor, Tatian i-a provocat astfel:

  1. Gândiți la scară mare!
  2. Angajați-vă oameni cu care vă și pe care îi simți bine și care au potențial dincolo de ceea ce scrie in CV.
  3. Nu există nu se poate! Antreprenorul gândește mereu ca un învingător!

Participantele la webinar au pus foarte multe întrebări și au fost curioase să descopere cum este omul Tatian Diaconu și în afara funcției de manager general. Astfel, am aflat care sunt hobby-urile sale, cum are grijă de sănătatea sa, care sunt valorile care îl ghidează zi de zi și cum îmbină rolul de soț și tată.

Cele 2 ore ale webinarului ne-au arătat, încă o dată, că, în România, există lideri valoroși ce dezvoltă afaceri de succes și care, prin reușita afacerilor lor, încurajează angajații să se dezvolte profesional și, indirect, sprijină la bunăstarea familiilor acestora și la dezvoltarea țării noastre.

Mulțumim pentru toate informațiile împărtășite.

Tatian Diaconu se află la conducerea Nhood România, o importantă companie de servicii de consultanță din domeniul real estate cu 79 de angajați. Tatian, împreună cu echipa sa, lucrează la proiecte de transformare a comunităților – un astfel de proiect emblematic fiind Cartier Coresi. Tatian crede cu tărie în transformarea situațiilor imposibile în realități posibile, vibrează cu și pentru oameni, iar în toate proiectele pe care le însuflețește mizează pe parteneriate solide pentru succes. Viziune, grijă pentru oameni, generozitate, parteneriat – sunt acele ingrediente pe care Tatian le consideră esențiale pentru liderul erei digitale.

Tatian Diaconu a absolvit Academia Trupelor de Uscat Nicolae Bălcescu din Sibiu. După o carieră de trei ani ca ofițer, a plecat în Franța, unde a urmat cursurile Universității din Le Havre, fiind licențiat cu un master în managementul organizațiilor. În 2002, s-a angajat la Decathlon, în Franța, unde a evoluat pas cu pas, până când, în 2006, i s-a oferit poziția de director de expansiune pentru Decathlon România. La începutul anului 2008 a fost numit în aceeași poziție în cadrul Bricostore, pentru piețele din România, Ungaria și Croația.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *